Zdrowe przekąski- Porady dotyczące twórczej kwarantanny [BLOG]



Ujawniamy tajemnicę zachowania formy podczas kwarantanny. Wskazówki dotyczące tego co wykładamy na nasze stoły, ale nie tylko... Od zdrowego odżywiania po alkohol i napoje bezalkoholowe, po palenie tytoniu i potrzebę ćwiczeń. Zamknięci w domu, przed komputerem lub telewizorem - i coraz mniej ćwiczeń - ryzykujemy, że będziemy jeść więcej niż to konieczne, przybierając na wadze.

Dla wielu kwarantanna może być powodem do niepokoju i dyskomfortu. Ci, którzy są przyzwyczajeni do częstego trenowania na świeżym powietrzu i wykonywania ćwiczeń, muszą próbować „przetrwać dla wspólnego dobra. Oczywiście przebywanie w domu może zwiększyć ryzyko przybrania na wadze i rozpoczynania jedzenia w celu „zabicia czasu” . Mądra rada, specjalisty w dziedzinie nauk o żywności i dietetyki, jest ważnym sprzymierzeńcem w celu uniknięcia i zapobiegania ryzykownym zachowaniom. 
„Dużo warzyw, wody, roślin strączkowych, dodawanych do makaronu i całych potrawRyby są również doskonałe, idealne do znalezienia niezbędnych protein, między lekkością, a smakiem ".
Główna wskazówka: unikaj frytek, super kalorycznych przekąsek, słodyczy, potraw bogatych w kremy i sosy. Są szkodliwe dla naszego zdrowia, mogą dać nam dodatkowe kilogramy. Zamiast tego zastąp je marchewką, koprem, rzodkiewką, ogórkami do smaku pomidorem i oregano lub sosem sojowym.
Celem jest stworzenie niskokalorycznych przekąsekWolimy ogólnie cebulę, oliwki, korniszony i ogórki. Pijemy przyprawiony sok pomidorowy lub niskotłuszczowy jogurt. Są to doskonałe sztuczki do robienia krótkich przerw między posiłkami
„Suszone owoce są również świetne, ale bez przesady”. Co z alkoholem? „Jeśli nie możesz się bez tego obejść, kieliszek wina jest dozwolony, lepiej unikać zbyt alkoholowych i  lub mocnych alkoholowych aperitifów”.
Wykonuj spacer po schodach, gimnastykę lub używaj narzędzi, takich jak rower treningowy lub bieżnia. Pełna kreatywność, przynajmniej w tej fazie ostrej profilaktyki. Nawet inteligentna praca może mieć negatywne konsekwencje, szczególnie dla nóg i krążenia. 
„Nie siedź długo w tej samej pozycji przed komputerem. Często rób sobie przerwę. Jeśli więc pokusa jest zbyt silna przenieś swoją uwagę z jedzenia na coś, co cię interesuje. Zadzwoń do znajomych, poczytaj książkę, słuchaj muzyki, wymyśl grę. Nie daj się fiksować z biuletynami na temat sytuacji zdrowotnej, musisz tylko aktualizować się o nowościach raz dziennie ”.

autor: Dawid Gajlusz

Publikowanie komentarza

0 Komentarze